Vad vill ni ha mer av?

Har vart dålig på att blogga det senaste, kommer inte riktigt på vad jag ska skriva om. Så skulle vart jätte snällt om ni kom med lite tips och idéer. tex, Vill ni ha mer bilder på mig? Ska jag skriva mer om min vardag? Mer shopping, smink och hår tips? Mer kort jag tagit? Vill ni veta mer om mig och hur jag är i verkligheten? Eller är det något annat ni undrar över? Skriv det här under isåfall så jag kan bättra mig och ni slippa bli irriterade över min dåliga update! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mer om fritid, känslor, kärlek, bilder, vänner osv.

2011-08-31 @ 09:31:00
Postat av: Hanna

Det ska bli! :)

2011-08-31 @ 16:09:04
URL: http://hannaolssonstyle.blogg.se/
Postat av: ida

shopping, smink å hår tips! :D

2011-08-31 @ 17:02:56
Postat av: Anonym

Tycker du ska lägga upp mer bilder på dig, och bilder på dina vänner och vad ni gör, fester osv. sen så tkr jag att du ska bli mer personlig och våga bjuda på dig själv, skriva vad du tycker och vad du känner, om du mår dåligt berätta de, om du är kär skriv de! skriv vad du gör om dagarna, håll inget inne! mykcet bilder, dagens outfit osv :)

2011-08-31 @ 19:39:36
Postat av: Hanna

Tack för tippsen! Uppskattas, ska försöka bli mer uppen om allt. Är bara det att hela min familj inklusive mormor läser min blogg så vet inte hur personlig jag kan bli. Men mer bilder kommer att komma! :D

2011-08-31 @ 21:57:04
URL: http://hannaolssonstyle.blogg.se/
Postat av: Anonym

hårtips och vad som är inne:)

2011-09-02 @ 07:09:57
Postat av: Anonym

hårtips och vad som är inne:)

2011-09-02 @ 07:11:07
Postat av: Anonym

Kan du inte berätta om den piercingen som sitter på "ploppen i örat" om du fattar vilken jag menar, hehe. gjorde den ont? Vad kostar den? grymt snygg!

2011-09-10 @ 10:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0