Lyckad midsommar !

Trots det dåliga vädret lyckades midsommar att bli hur kul som helst! Kvällen börja hos Amanda där hela Eskö96 var samlade! Vi åt världens godaste tårta! ( Glöm inte att skicka receptet Amandaaa ), vi lekte lekar, Dansa kring "midsommar stången", lyssna på musik och hade det jätte trevligt! Senare på kvällen gick vi skilda vägar, några drog till hedekas & några drog till Zäta. Men jag Emilush Jennie & Amanda drog till Grebbestad. Det var en massa roligt folk där, vi åt langos, tjöta med folk, skratta och hade verkligen hur kul som helst! Tack för en grym dag alla som var med. Ni är bäst. Här kommer en mer detaljerat version av vad som hände efter Amanda..
tåg. Handikappslyft.Söt.Söndrig toa.Partybuss. rumpa. Björne. Langos. hårsprays kork h3h3. Jennie johansson blev facerapead IRL av "D"! Suddigt. "T" & "T" kyss. "M" peta rumpa. hans syster gillar mig. köper krans med ostringar. Kallsup. rosa panter & P2, eller?. mer hårsprays kork. "ED" blir på, inga kommentarer. magrutoooor. Puss. Sur "I". fast vem bryr sig. Amanda & jag fläskpotatis. "K" fyller på jennies mobil. Langooooos. träffa "S", "B" och co. Glömmer låsa toan, in coming. Träffa snygg "N". tissel. "M" & Jag h3h3... "B" & "J" chillar. Tandemcykel?!?!?!. springer, ramlar. suddigt. Vaknar. Va fan hände?!
Eller något i den stilen =)



Jennie Emilush & Jag

Gårdagens låt är utan tvekan denna :



Vad gjorde ni för något kul på midsommar? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0