something good. something bad.

well, hello. Det var ett tag sedan. Denna veckan har vart så stressig så har varken hunnit eller orkat skriva. true but sad story. I alla fall. Eftersom det var sista dagen i skolan igår så var vi några tjejer som klädde ut sig lite. Eller rättare sagt jag och Bennie klädde ut oss, resten fick ett skott i pannan ;) kvällen blev dock inte lika rolig som dagen...Först så hamnar vi i b-slutspel i höstrusket på grun av en lottning!? Sedan får jag reda på att Linni, som var den ända som hade någon som helst personlighet och känsla i rösten i idol har åkt ut. Skulle inte förvåna mig om planet kraschar idag asså. Nu ska jag börja packa.. som vanligt väntar jag med det till sista sekund. smart hanna


Mysig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0