turn the tide .

Hej. Tänkte berätta lite om min dag. Kul va? Börja med ett pass träslöjd, skulle egentligen haft syslöjd men fick en lärare som hatar mig och några andra tjejer i min klass så tänke att det kanske var bättre att ta träslöjd ;) Ångrar inte att jag byta, riktigt kul faktiskt. När jag är klart med muggen som är obligatorisk att göra ska jag göra ett armband ställ, sedan ska jag göra massa fina smycken med texter och sånt på, kommer vissa allt jag gör! =) Sedan så har jag beställt lite saker, bland annat ansiktkitt från alpnaering, love it! Och ett par skor från Palladium. Sedan så har jag haft träning, är fortfarande lite förkyld så stog i mål, aldrig att jag blir målvakt! Snart ska jag testa att göra chailatte, skriver hur jag gjorde och om det blev gott senare :) puss hej.


Underbar låt.

Funderar på att ha en frågestund, vad tycker ni om det?


Kommentarer
Postat av: Beundrare

Hejj hanna, älskar din blogg, sluta aldrig! tycker frågestund låter som en bra ide. Men kan inte du skriva vilka pieringar du har, hur ont dom gjorde och om du vill göra några mera? Fin bild förresten kramisar :))

2011-09-01 @ 21:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0