jag ♥ pondus

Igår spelade jag match, förlora tyvärr med 3-0 mot Mallbacken, dom som leder serien.
Efter den otroligt långa buss resan hem åkte jag till kära Bovall, gick dock och la mig nästan direkt.
Idag har jag hängt på Pondus den största delen av dagen. Blev en del kläder & annat trevligt, I
P :


Hilfiger - Pondus


Henri Lloyd jacka, kärlek vid första ögonkastet - Pondus


Kors berlock från Pearls for gils - Pondus

Rut m.fl - Pondus

Under klänning, Ester Elenora - Pondus

Bovallstrands tröjan - Pondus

Scarf från Ester Elenora - Pondus

Kedja från Pearls for girls - Pondus

Blus, Rut m.fl - Pondus

Scarf från Ester Elenora - Pondus

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är Du rik?

2011-08-08 @ 16:48:22
Postat av: Hanna

jag klarar mig ;)

2011-08-08 @ 21:50:48
URL: http://hannaolssonstyle.blogg.se/
Postat av: Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

fina köp :)

2011-08-10 @ 20:54:56
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0