Well hello.

Har inte hunnit eller orkat skriva på ett tag, eftersom att det är den sista lediga veckan känner jag att jag vill hinna göra så mycket roligt som möjligt och sitta vid datan så lite som möjligt, now you know. Ska berätta lite vad som hänt, i helgen var jag i Färgelanda på cup, det gick rätt bra faktiskt! Kom 2a! På söndagen när jag kommit hem feta jag mig med först pizzaaa och sedan en tur till UA för att äta på Donken, satt gött de! På måndagen sov jag nästan hela dagen, var helt slut efter helgen, på kvällen såg jag på film och drack latte, the butterfly effect heter filmen jag såg. Den var GRYM! En riktig tankeställar film, har du inte sätt den, se den! :) På tisdagen softilera jag det mesta av dagen, förutom på kvällen då det var träning! Igår var jag och Emilush i Sveriges vackraste stad, Götalaborg. Vi kolla runt i affärer, åt sushi och fotografera, på kvällen tog vi en tur till Hällevadsholm för att hämta ut ett paket och umgås med våran goe vän johan! Sedan sov Emilush här. Idag har jag Ätit jätte mycket frukt så fick håll hela tiden på träningen :/ Though life. Nu ska jag ta en go dusch och sedan hade jag tänk att kolla film eller nått i den stilen :)

Kram









Sista bilden är på Emma =)


Kommentarer
Postat av: evin

Hej sötis! nu har jag en frågestund på min blogg :) kika in och skriv gärna en fråga :) den som frågar mest vinner en länkning <3 hoppas att ni vill ha en länkning bland alla mina läsare ;)

2011-08-20 @ 11:39:42
URL: http://evinomaari.blogg.se/
Postat av: Gossips

allt bra? :)

2011-08-20 @ 13:02:27
URL: http://juicygossips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0