Klockan som förutspår

En självsäker man kommer in på en bar och sätter sig bredvid en väldigt attraktiv kvinna. Han slänger en snabb blick på henne, och sen tittar han på sin klocka en liten stund.

Kvinnan ser detta och frågar, "Är din träff försenad?"

"Nej", svarar han, "Jag har precis köpt denna superklocka och jag bara testade den.

Kvinna blev intresserad och frågade, "Superklocka? Vad är det för

speciellt med den?"

"Med hjälp av alfavågor så kan den kommunicera med mig på telepatisk väg", förklarar mannen.

"Vad sa den nu då?"

"Den sa att du inte har några trosor på dig...".

Kvinna skrattar och svarar, "Då måste den vara sönder, för jag har

visst trosor på mig!"

"Jo, men den går en timme för fort".


Kommentarer
Postat av: rasmus

jga har en sån klocka ! väldigt bra måste jag säga! ;)

2011-06-15 @ 13:02:01
Postat av: Hanna

haha du har de va! ;)

2011-06-15 @ 16:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0