Right here

Hej Matilda... och alla andra som längtat efter detta inlägget. Har inte skrivit här på ett tag. Inte haft tid, sjukt mycket i skolan också massa träning så har vart svårt att hinna med bloggen. Men nu ska jag i alla fall försöka skärpa mig =). Vad ska jag säga mer... Sov hos Daniel med Patte & Emilush igår. Vi käka pizza, såg på film och spela fifa med david och razz. Idag hade jag tänkt att göra hemkunskapsuppsattsen, blev nästan färdig med den igår i skolan med så börja datan lagga sönder så allt försvann. Så jävla surt. Dock inte mycket att göra åt. Ja och eftersom jag inte har så mycket annat för mig idag ( måste passa min syster ) så får ni säkert ett till inlägg under kvällen. kram!


jag i spanien.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0