trettioförsta mars tvåtusentolv.

Postat av: Elsa

Hej! fin blogg du har Hanna!. En fråga bara asså vart köper du alla dina kläder för dom e alltid så grymt snygga och hur får du allt att passa till varandra finns det nått knep man kan göra för att få allt att passa? och hur gör du för att få så fina ögonfransar? kram Elsa!

2012-03-31 @ 20:25:07

Hej Elsa! Tack för dina fina ord, det värmer verkligen! :) Angående din fråga, jag köper kläder ÖVERALLT från Carlings till pondus till H&M osv osv. Men mina absoluta favorit affärer är Monki och bershka, där hittar jag alltid något jag gillar. Tycker också om second hand väldigt mycket, gillar att ha saker som ingen annan har, känns mer personligt då. Ett tips för att få allt att passa ihop är att sattsa på köpa många olika bra basplagg. tex, svart skinnjacka, neutrala linnen, ljusa & mörja jeans, en svart klänning. Ja du fattar, sådana saker man bara kan dra på sig så ser det bra ut. Ett annat tips är att alltid ta på sig det man själv gillar och tycker är snyggt. För tycker man själv att det man har på sig är snyggt ser man mer bekväm och självsäker ut.

Och det med mina ögonfransar vet jag inte riktigt hur jag gör, tycker själv inte att dom är speciellt märkvärdiga ;) Men kan rekommendera att du använder en böjd ögonfransborsta, tycker de separerar ögonfransarna mycket bättre så det ser mer naturligt ut :). Hoppas du blev nöjd med ditt svar. Kram på dig!


Bild från i sommras. Lysekil - Daniel Adams Ray.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0